روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ق.ظ

نبض 1

حسابی تابستون بنده شروع شده و حسابی هم دارم سر خودم و گرم میکنم و سرم شلوغ و شلوغ

صبح پیاده روی و ظهر باشگاه و کلاسهای متفرقه و سعی میکنم برگردم به خودم به خود خودم امیدوارم موفق باشم و این زمینه

  • ۹۴/۰۴/۰۵
  • نیکی خانم

نظرات  (۱)

  • شهریار صامت
  • راستش من هر وقت که میرم دانشگاه حسابی واسه تابستون آینده برنامه می چینم. ولی تابستون که میشه اصلا برنامه هام عوض میشه...
    ولی باید عقده هامون و خالی کنیم دیگه. اونم تو تابستون...
    خوش به حالتون که استفاده میکنین...
    البته منظورم عقده نیستا..شما معلومه که ندارین..خخخخ
    وب خوبی دارین..
    پاسخ:
    راستش منم اینجوریم حالا این نیمی از برنامه ریزی هایی هستش که موقع تحصیل میچینمشون:دی
    ممنون من انیجا تازه شروع کردم قبلا یه بلاگفایی بودم که خاطراتمو بلاگفا جان نابود کرد متاسفانه
    ممنون از نظرتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    دانلود آهنگ جدید