روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ب.ظ

نبض 2

نوشتن یک خصلتی هستش که باهام انس گرفته.
من همیشه برای مخاطب نوشتم خاطراتمو هیچ وقت نمیتونم توی دفتر خاطرات چیزی رو به ثبت برسونم چون هیچ حسش نمیاد که چیزی بنویسم ولی وقی میخوام داخل وبلاگی برای مخاطبینم خاطره بنویسم خیلی بیشتر میل پیدا میکنم.
حدود دوسال تو بلاگفا نوشتم مو به مو خاطراتم با کلی دوستای خوب و مخاطبین عالی که بهم کلی علاقه نشون میدادن و حتی نمیتونستم فکرشو کنم یه روزی همه چی تموم میشه و خاطراتم باد هوا
که متاسفانه شد،ولی من نمیتونم ادامه ندم دوباره مینویسم و امید دارم که این برام بمونه با این که روحم یه کم زخم خورده اس خب سخته خاطرات دوسالت و از دست بدی خاطراتی که خودت عادت داشتی ماهی یک بار مرورشون کنی حیفففف خیلی حییفففف
تو این دوماه که نمیشد بنویسم زندگی از اون چیزی که فکر میکردم خیلی سخت تر بر من گذشت،گاهی وقتا واقعا توان مقابله باهاشو از دست میدم 
بعضی وقتا واقعا کم میارم ولی چه کنم که باید تحمل کرد و بسسسس

من دوباره میتونم شاد باشم با این که به خواسته هام نمیرسم با این که اونجوری که باید همه چیز باب میلم نیست اما من میتونم شاد زندگی کنم
من دوباره خنده و شاذی رو به خودم و اطرافیانم ببخشم 
من دوبراه همون نیکی هستم سلامممممم
  • ۹۴/۰۴/۰۵
  • نیکی خانم

نظرات  (۲)

همه بلاگفایی هااااا ^__^
امیدوارم بعد از این دنیات سرشار از شادی باشه :*
پاسخ:
سلامم،داریم همو پیدامیکنیم خخ
مرسی عزیزم همچنین
  • هامون هامون
  • سلام ...

    من هم با کلی خاطره با بلاگفا خداحافظی کردم .. امیدوارم اینجا بتونیم بهتر فعالیت کنیم :)

    مطالبتون رو دوست داشتم . موفق باشید

    پاسخ:
    آخی مجبور شدیم دیگه امیدوارم اینجا بتونید لحضات خوبی رو ثبت کنید
     ممنون 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    دانلود آهنگ جدید