روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ق.ظ

نبض 4

آقا والیبالیست ها را کنار بگزاریممم

کواچ را عشق است،خیلی چهره مظلوم این بشرا 

دلم میخواد ماچش کنم[نیکی خجالت با شیطنت]

خیلیم عالی موفق باشن

+پارسال والیبال یادش به خیر چه کیفی میداد با پدر جان امسال نشد اونجوری باشه ان شاالله سال بعد جبران شه

  • ۹۴/۰۴/۰۶
  • نیکی خانم

نظرات  (۸)

  • تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
  • سلام...
    منم بهتون تبریک میگم :)

    مگه پدرتون چی شده؟

    پاسخ:
    مچکرم
    پدرم دچار سکته ی مغزی شدن متاسفانه قادر به حرف زدن نیستن به همین جهت گفتم
  • مونا هدایتی
  • سلام فدات شم بالاخره منم اومدم اینجا :))
    اتفاقا اینجا بهتره ایشالله که مثل بلاگففا نشه
    راستی لینکت کردم لینکم کن :*
    پاسخ:
    خوش اومدی گلم
    آره خیلی امکاناتش عالی تره
    چشم حتما

    باز هم تو شیطان شده ای ;D

    پاسخ:
    شیطان بودیم یوها ها ها
    فدای تک تک والیبالستا و همچنین کواچ :D

    اره خدایی چهره اروم و مظلومی داره وقتی هم حرص میخوره خیلی باحال میشه :دی
    پاسخ:
    حالا تو فدا نشو خخخ
    آخیییی
    سلام وبلاگتون زیباست 
    امیدوارم همین جور دوام پیدا کنه 
    خوشحال می شم به وب منم سر بزنی

    یکی توی شهر ما هست خیلی شبیه به کواچه
    پاسخ:
    ممنون
    امیدوارم 
    خدا کنه اخلاقشون هم مثل کواچ باشه
    منم خوشبختم از آشنایی تون
    ممنون که سر زدید
    ایشالا از این به بعد حداکثر سعی می کنم
    ماهی یک کتاب در حوضه موفقیت های فردی رو براتون اینجا خلاصه نویسی کنم

    پاسخ:
    ممنونم از شما لطف میکنید
    سلام.
    ممنون از حضورتون.
    پاسخ:
    خواهش کاش آدرس میزاشتین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    دانلود آهنگ جدید