روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ

نبض 8

خب وقت نشد این دور روز و بنویسم خخ

پریروز بعد باشگاه با دوستام رفتم بیرون فردا تولد خاله جان هستش که رفتم براش کادو بگیرم در شهر کتاب چیزی خوشم اومد و خریدم براش امیدوارم که اونم خوشش بیاد.

فردا هم قراره با یه سری از دوستان بریم دریا از صبح بسی خوشحالممممم

امروز هم اولین جلسه ی شنا بود که کلی مورد تشویق مربی جان قرار گرفتیم

تموم بدنم درد میکنه از اون ور ورزش های نفس گیر بدنسازی از این ور استخر از اون ور ترش هم بدن خشک بنده که تازه داره راه میوفتههه

نمیدونم چرا حوصله ی ریز نویسی ندارم 

شاید روزهای خوب تو راه باشن

  • ۹۴/۰۴/۱۰
  • نیکی خانم

نظرات  (۷)

  • رضا فاطمی
  • وهووووو
    اینهمه تنوع و ورزش و تفریح و برنامه...
    اونوقت...
    عجبا...
    ایشالله همیشه خوش باشین....
    پاسخ:
    اونوقت چی؟؟چه چیزیزباعث تعجب شده؟
    ممنونم 
    منم دریا میخوام کوفتت:|
    پاسخ:
    خخخ خیلی ممنون
    تشریف بیارید دیگه
    سلام .میشه زودتر پست بذاری؟؟؟؟ :(((((
    پاسخ:
    چشم
  • ρяιηcєѕѕмιηα
  • sAlAm nIkI (:
    KhoBi?:
    koCH kaRdi InjA?:
    BloGfa zAd tErEkoNd /:
    پاسخ:
    سلام عزیزم آره دیگه چه کنم مجبور شدم
    تو خوبی؟؟
    بلاگفا متنفرم ازش
    سلام نیکی بانو منو یادت هست؟ 

    ی هویی گفتم سرچ کنم ببینم وب نزده باز پیدات کردم. اومدی اینجا شکلک نداره[شکلک افسردگی]
    ولی بازم خوشحالم بعد اون کارا بلاگفا برگشتی 

    پاسخ:
    سلام آقا بلکه یادمه
    ممنون که به یادم بودین از این که بازم در کنار شما دوستان هستم خوشحالم
    بلاگفا دیگه نابودم کرد
    تو میتونی،تو موفق میشی،روزهای شاده شاد برمیگردن عزیزم... 
    پاسخ:
    فدای تو صاحبه ی مهربون دوست داشتنیم
    سلام نیکی خانوم
    منو یادت میاد؟؟؟
    توی بلاگفا باهات بودم،دستم شکسته بود درمورد فیزیوتراپی پدرتون با هم حرف زدیم!!!!!!!!
    بعد از امتحانام اومدم وبت ولی آپ نکرده بودی!!!
    خوشحالم دوباره پیدات کردم:)
    امیدوارم شاد و سرحال باشی
    راستی پدرتون بهبودی پیدا کردن؟؟؟
    امیدوارم روز به روز حالشون بهتر بشه
    موفق باشی...
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم خوشحالم که بازم با همیم کنار هم
    بله که یادمه
    دستت الان چطوره بهتری؟؟؟
    آره عزیزم پدرم بهتره نسبت به اوایل ولی تا بهبودی کامل زمان زیادی احتیاجه
    خیلی ممنون
    خوشحال خوشحالم از این که پیدام کردین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    دانلود آهنگ جدید