روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ب.ظ

نبض 9

الان بی اندازه خوشحالم دوستای بلاگفایی که هیچ راه ارتباطی باهاشون نداشتم کم کم دارن پیدام میکنن

یه چند وقتی نتونستم بنویسم و اصلا وقت نداشتم و الان مینویسم با هم

پنج شنبه ی هفته ی گذشته تولد خالم بود تصمیم گرفتی با دوستا بریم دریا برای شنا که طوفانی تشریف داشتن دریا وما هم همونجا لب دریا بساط پهن کردیم و با بازی و اینا خودمونو سرگرم کردیم اینقدر که من ورجه وورجه کردم خخخ خلاصه کلی انرژیم خالی شد و تا چند روزش خسته بودم خخ

بعدشم کوفته و خسته اومدم خونه حموم کردم یعنی مثل جنازه ها افتادم رفتم اون دنیا 

من و دریا چه رمانتیک خخخخ

فرداش هم خاله بزرگم و مادربزرگم اینا ناهار اومدن خونمون تا شب موندن و خلاصه بد نگذشت بهمون خخ

شنبه رفتیم استخر وای من عاشقشم میخوام برم اینقدر ذوق دارم با اینکه دومین جلسه امون بود ولی اینقدر من و بهناز با ذوق تمرین میکنیم سریع یاد میگریم مربیمون بردتمون عمق زیاد هر چی حرکت میگفت اول من انجام میدادم بعد ما رو دور خودش جمع میکرد بهش گفتم میتونم برم برای خودم شنا کنم تو عمق زیاد گفت آره برو همین دور و بر گفتم نه میتونم برم اون ته ته ها میگه نه بابا بمون اینجا ببینم غرق میشی خخخ

کلا در همه زمینه ها من شیطون تشریف دارم وای اینقدر میخندم وقتی میخوایم از استخر بیایم بالا با بهناز عین میمونا من که همونجا تو آب از خنده قش میارم میوفتم تو آب. کلا میرم تو آب نمیدونم چرا رگ خنده ام بلند میشه

خلاصه اینم از این با فاطه میرفتیم دندون پزشکی بعدا دندونپزشک ازمون سوال میکرد همه رو من جواب میدادم بهم میگفت تو شیطون کلاستونی دیگه فاطمه هم تایید میکرد جلسه ی بعد ترش فاطمه تنها رفته بود بهش میگفت اون بلبل و چرا با خودت نیاوردی خخخ

یک شنبه هم اولین جلسه ی کلاس عربیمون بود میرم پیش یه دبیر معروف با فاطمه که اقا زحمت کشیدن زنگ زدن کلاس لغو شد ایششش

حالا این دبیر ما یه مرد سن بالاست بعد اونجا تو آموزشگاه بقیه دبیرا برای زیست و شیمی و فیزیک و اینا پسرای جوون همه خوشتیپ و سیبیلو همه شونم دکتر خطاب میکردن همو رفته بودم تو دفتر همه نشسته بودن کارم که تموم شد اومدم بیرون به بچه ها گفتم من دارم میرم تغییر رشته بدم آقا یعنی چی همه خنده

دیروزم خالم روضه داشت خونشون و مامانم که نتونست بیاد من و نادیا رفتیم و من روزه بودم خلاصه این که خدا ثوابش بده و پریشب مراسم احیاء هم رفتیم ولی مسجد محل خودمون نبود اصلا دوست نداشتمممم امشب میریم مسجد خودمون خدا رو شکر

وای امروز رفتم باشگاه یعنی اینقدر گرم بود اینقدر گرم بودددد دوس داشتم کله امو بکوبونم به این میله های دستگاها تو شمردنا که یه دفعه از چهار میرفتم رو هشت خخخ

کتاب خواندن جان ها شروع شد از سیمین دانشور شروع کردم حالا زویا پیرزاد دوباره میرم رو سیمین دانشور

من برم که آماده شم

اینم من پریشب

ببخشید دیر به دیر آپ میشم

  • ۹۴/۰۴/۱۶
  • نیکی خانم

نظرات  (۸)

  • ρяιηcєѕѕмιηα
  • حـــــــــــــــــــآلآدوستـآتــوپِیــدآکَـردی یـه سَـریَمـ بِهِشـون بِزَن خــــــــــــــــآنومـ D:
    پاسخ:
    به روی چشم
    واااااای خدا چادرشو نگااااااا خیلی بت میاد عزیزم
    نیکی جون تو این شبها برا همه برا ماهم دعا کن لطفا
    پاسخ:
    مرسی عزیزمممم لطف داری
    خانمی این آدرس پیج اینستایی که بهم دادی رو سرچ میکنم دو تا میاد تو همونی هستی که سه تا پست داری و پست وسطیت یه پسر بچه اس؟؟
    چادر :-)
    پاسخ:
    لبخند
    سلوم نیکی 
    اینجا ک چادر پوشیدی جفتِ پلیسایی خخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخ سرگرد نیکی هستم از پاسگاه شماره ی پنج 
    خخخ
    الهی بمیری نیکی منم دریا میخوام :D
    وای چه قد چادر بهت میاد :) میشه عایا این عکسو بدون سانسور تو واتس آپ بفرستی برام؟؟
    پاسخ:
    دلت میاد واقعا من بمیرم خخخ
    چششششممم
  • یه خواننده خاموش قدیمی
  • خیلی خوبه

    راستی با چادر زیباتری
    پاسخ:
    لبخند
    خیلی ممنون
    فدای تو نیکی مهربون!
    اره باو!
    خداروشکر خیلی بهترشده!!!
    به به چ تیپ خوشمل انگیز ناکی!!!خخخخخ
    همونجا تیتراژ ماه عسل بخون بفرس واشون دیگه مونوپادم هستو...
    ولی چادر و حجاب یه چیز دیگه اس
    خیلی بهت میاد
    عین فرشته ها شدی عزیزممممم
    نیکی اهنگ وبت چرا نمیخونه واسم؟؟؟:(
    زود زود بآپ لطفا!!!
    راستی چی شد وبت فیل فیلی شد؟؟؟
    البته اشکال نداره این خاطره ها توی دلت جا دارن و اگه از صفحه مجازی پاک بشن از ذهن و قلبت پاک نمیشن
    مطمئن باش
    منم چونه ام گرم شدا،خخخخخ
    شاد باشی :)
    پاسخ:
    خخخ فکر کن من تو تیتراژ ماه عسل خخخخ
    آره چادر حرمتش و زیباییش فوق العاده اس که من لیافتشو نداشتم
    نمیدونم اینجا فکر نکنم بخونه
    نه عزیزم بلاگفا قاطی کرده بود زد وبمو پروندددد
    نه عزیزم چه عیبی داره راحت باش
    اره عزیزم پیجم همونه
    پاسخ:
    اهوم مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    دانلود آهنگ جدید