روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۰ ق.ظ

درگیری وبلاگی

اصلا از دست بلاگفا ناراحت نیستم چون انتظارشو داشتم کاملا اصلا خودم تو یکی از پستام نوشته بودم این وبلاگمم بپرون 

کاملا قاطی کرده بیچاره میخوام وب جدیدم بسازم بهم ایمیل تایید نمیده

بی اندازه میخوام بنویسم اما اینجا برام سخته 

شما اینجا رو داشته باشین شاید رفتم تو یه دامنه ی دیگه ولی این وب ثابته

میدونین بلاگفا راحت بود خیلی بقیه به کم مشکله

شایدم برگردم بلاکفا و اما همزمان مطالب و تو یه دامنه ی دیگه ثبت کنم و اگه بلاگفا دوباره قاط زد اینجا ادرس دومو بزارم 

نمیدونم ولی واقعا دلم میخواد بدونم دارن چیکار میکنن آخه

  • ۹۴/۰۶/۲۹
  • نیکی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید