روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ

نبض همون

سلام بر میگردم بلاگفا 

دلم میخواد واقعا بنویسم

واقعا

برمیگروم به عکسام به نوشته هام به فیلمام به نیکی پارسال چه قدر خودمو دوست داشتم 

چه قدر فاصله گرفتم چه قدر عوص شدم 

چه قدر همه چیم عوض شد

اون ماجرا تمون شد اون آقا اون بی نظیر اون بهترین

مشکل از خودم بود من واقعا نمیتونم با قصیه ی دوستی دختر پسر کنار بیام شاید یه بار مفصل راجبش حرف بزنیم

فکر میکردن بتونم اونجوری که باید باشم ولی تشد و تتوتستم و هر دومون اذیت میشدیم 

دلم براش بی نهایت سوخت

ولی کار درست کردم با این که برای خودم سخت بود

واقعا ببخشیدم من خیلی اذیتتون میکنم هی این ور اون ور شماها بی نظیرید عشقید اصلا همتون جیگرید

برام دعا کنید برگردم به خود واقعیم به خود بی غل و قشم

http://edamehmidam.blogfa.com/

  • ۹۴/۰۶/۱۲
  • نیکی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید