روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

نبض 6

آقا من باشگاه را عاشقم خیلی خوبه به خدا با این که ورزش ها نفس گیره بسی مخصوصا هم که هوا گرمه اما روحیه ای که از باشگاه میگرم خیلی خوبه،امروز صبح که پیاده روی نرفتم زهرا نمیومد منم گفتم استراحت بدم به خودم خوابیدم اما بعد از باشگاه هم کلی رقصیدم که جبران مافات بشه خخخ

به قول مامانم میگه میخوای خودتو محو کنی فکر کنم خخخ

امروز اومدم یه کم درد و دل کنم از بدبختیای این چند وقت بنویسم ولی اصلا نشد چون خب فقط من نیستم که مشکل دارم همه به شکلای مختلف زندگیاشون پر از مشکل خب و دیگه بیخیال شدم فدای سرم  آقا.


نادیاهمش 10 سالشه با یکی از همکلاسیاش داشت امروز حرف میزد تو تلگرام بعد اون فینگیلیش مینوشت این بچه هم بلد نیست هنوز انگیلیسی خودش تمایل نداره بره کلاس هر چه قدر باهاش حرف میزنیم بره راضی نمیشه خلاصه پیاماشو برای من میفرستاد تا بگم چی گفته.

دختره دوست پسر داره!!!!!!!!!!!!!!!! تازه میگفت که نادیا نمیدونی داره روانیم میکنه اینقدر بهم گیر میده !!!!!

هم خنده هم تعجب 

به خدا من هنوز هنوز هم کسی تو زندگیم نبوده تا بخواد بهم گیر بده !!!

جلل الخالق

کلاس شنامم اکی شده و دلیل منطقی مامانم برای فرستادنمون به کلاس شنا:دو فردای دیگه با خانواده ی شوهراتون رفتین دریا باید شنا بلد باشین خندههههه

شنا در حد چیزای جزئی بلدم اونم تو دریا یاد گرفتم،اب و دریا رو خیلی دوست دارم خوبههه

+چند وقت پیشا نادیا اومده تو اتاق بهم میگه نیکی؟؟میگم بله؟؟میگه من باید شوهرتو چی صدا کنم؟؟؟!!

میگم نمیدونم هر چی میخوای صدا کن ولی بهش احترام بزار میگه نه بگو چی صداش کنم میگم نمیدونم بابا اسمشو بگو بعد یه آقا هم بگو میگه نه نه پر رو میشه!!!!

خواهرمان است دیگر

مادربزرگم بیمارستان بستری چیز خاصی نیست یه کم تب داشته و قندش بالا بوده خاله ها باهاش درگیرن خالم پرنیان و میاره میزاره اینجا و پرنیان خانوممحسابی از خجالتمون در میان بچه خخ نمیدونم چرا بی هوا عشق صداش میکنم اصلا میبینم میگم عشق بپر بغلم اونم اونجوری با اون قیافه ی شیطونش میاد بغلم کلی دوسش دارم جیگر

  • ۹۴/۰۴/۰۸
  • نیکی خانم

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز مطالب خیلی خوبی دارین موفق باشی.

مسعود رضایی

پاسخ:
ممنون از شما لطف دارین
  • نیلوفر فروتن
  • مطالبتون جالبه..
    یه کم تب داشت و یه کم قندش بالا بود.. باهم یکم زیاد میشهها..خخخ
    موفق باشی..
    پاسخ:
    ممنونم لطف دارین
    خخ اهوم
    خودمونیما خواهر باحالی داری :))))))
    پاسخ:
    آره دیوونه اس خواهرمون
    الان تو تبعیض قائل شدی چرا به من نمیگی عشق خخ
    پاسخ:
    بروووو بروووو
    خخخ عجب خواهری داری
    منم شنا خیلی دوسدارم..آب ارامش بهم میده
    ایشالا مادربزرگت هم زود خوب میشه:)
    پاسخ:
    خله خواهرم خخ
    اهوم عالیه اصلا مخصوصا خستگی بعدش که یه خواب خوب میطلبههه
    مرسی گلم ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    دانلود آهنگ جدید