روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

روزهای رژ لبی من

مینویسم دوباره به سبک همیشگی

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۳ ب.ظ

نبض 7

همین چند لحضه پیش اومدم بپستم که مامانم گفت پاشوبرو بیمارستان مادرجون داره مرخص میشه کمک دست خالت باش.

بنده هم گوش به فرمان پاشدیم رفتیم و مادربزرگ هم مرخص شد بنده هم در بیمارستان یک جا بند نمیشوم همش دلم میخواد این ور اون ور سرک بکشم معمولا تو اینجور مکان ها مثل بیمارستان و هتل واینجوزجاها خیلی حس فوضولی دارم خخ


امروز صبح که (تصویر) گویای هستش و اگه یه کم بیشتر اسرار میکرد میخوابیدما خخخ

وای کلی امروز خندیدیم خیلی باحال بود،یه دور که زدیم زهرا گفت بشینیم و ما  هم نشستیم اینم منظره ی روبه رومون،یه مرده با یه بچه کوچولو اومدن از جلومون ردشدن میگم که من بچه دار هم شدم با بچه ام میام پیاده روی زهرا میگه آره اونم بچه ی تو یه بار دیدی تو اب افتاده غرق شده وای اینقدر خندیدیم ،میگه آره بچه ات و قنداق میکنی میای پیاده روی میگم زهرا کالسکه رو برای این مواقع گزاشتن میگه بچه ی بیست روزه رو میزاری تو کالیسکه میگم وای زهرا چه قدر خنگی تو حالا 20 روز بعد زایمان کی میاد پیاده روی

بعد زهرا خانم عینکشو برعکس گزاشته بود من قشششش آوردم دیگه از خنده تو اردو هم یه عکس داریم که عینکشو برعکس گزاشته اصلا متوجه نشده میگم زهرا تو میخویاشوهرم طلاقم بده خخ

امروزمان کلا با آهنگ دختر آقای طالب زاده سپری شد زهرا میگه پاشیم برقصیم اینجا ها؟؟


+بنده از فرط خندیدن قش آورده ام:))دندونای زشتوکم خخخ

+مهم ماجراا پاهامون

دیشب والیبال باخت فدای سرمون بابا دنیا ارزششو نداره خخخ

بریم پایتخت ببینیم

  • ۹۴/۰۴/۰۸
  • نیکی خانم

نظرات  (۸)

خیلی هم خوشگل بود ابتکار من :دی

+ خو تصویر اولی که واس من باز نشد! تصویر دومی هم منظره قشنگی بود ای کوفتتون بشه که اینقدر شهرتون سر سبزه! من اگه یه روز بیام اونجا کل شهرو ویران میکنم تا اینقدر کیفشو نبرید! هااا راستی نیکی! من چند تا عکس از بچگیام دیدم که توی لاهیجان بودم! یه پارکی دارید که همش دورتادورش مجسمس نه؟ من رفتم اونجا کلی عکسیدم! برو روی مجسمه هاش دست بکش مقدسه! چون من کنارش بودم!
والیبالم فداااااااااااااااااااا سرموووون :) همش که نباید ببرن :)
پاسخ:
آره خیلییی
هوم؟؟کجاست اینجا دقیقا؟؟؟
لااقل صورت زیبای من رو هم در کادر مینهادی خخخخ
پاهای ناقصمون:D
پاسخ:
اه ببخش مرا عزیزم
چه خنده ای:)
همیشه انقد شاد و خنده رو باشی
پاسخ:
مرسی دوست عزیزم لطف دارین
ووووووووووووووااااای نیکی من چقد دنبالت گشتم!!!! کلی دلم برات تنگیده بود اصن...خدا رو شکر که پیدات کردم.باور کن وقتی اینجا رو دیدم انگار یکی از دوستای واقعیمو پیدا کردم منو یادته تو وبلاگت کامنت میدادم؟؟
پاسخ:
الهی عزیزم مرسی که پیدام کردی منتظرم تکتکتون پیدام کنین اسم وبمو سرچ کنن میاد
منم خیلی خوشحال شدم بله که یادمهههه
چه حالی دارین ای ول یعنی کله سحر پا میشین میرین پیاده روی:/ آفرین آفرین:/ من تنبل هعی میخوام پاشم درس بخونم هعی خواب نمیذاره:/

پاسخ:
خخ دیگه چه کنیم ما هم باید عادت کنیم به سحر خیزی تا بتونیم پاشم و درس بخونیم 
چن روز پیش دعا کردم پیدات کنم بعد شبش پیدات کردم از وب دوستت زهرا.اخه تو که نمیدونی چقد با نوشته هات و با حرفات به من انرژی میدی اینکه هم دختر باخدایی هستی،اینکه تو مشکلاتت کم نمیاری و سعی میکنی شاد باشی و خدارو شکر میکنی،کلا خیییلی ماهی
حال بابات بهتره؟؟
پاسخ:
عزیرم واقعا نمیدونم در برار این همه محبتاتون چی بگم و چه طور جوابگو باشم
خیلی ممنونم از شما که اینقدر به من انرژی میدین
همیشه شاد باشین و زندگی بر وقف مراد
بد نیستت خدا رو شکر خیلی بهتر از اوایل هستن برای خوب شدن هم زمان احتیاج دیگه
مرسی که پرسیدی عزیزم
راستی نیکی جون قبلا بم گفتی ادرس اینستام و بدم فالو کنی بعدش دیگه بلاگفا قاطی کرد
اگه خواستی فالوم کن هر چن خیلی اکتیو نیستم اونجا
پاسخ:
چشم عزیزم
مررررسی از لطفت
پاسخ:
خوااااهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دانلود آهنگ جدید